Wysmakowane kwestie językowe w kampanii reklamowej Przysnacki (wideo)

Marka słonych przekąsek Przysnacki (Intersnack Poland) rusza z nową kampanią reklamową, która powstała w agencji PZL.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wysmakowane kwestie językowe w kampanii reklamowej Przysnacki (wideo)

W najnowszej odsłonie komunikacji marki nadal występują dobrze skrojone rymy, elementy folkowe, ale w miejsce animowanych bohaterów wprowadzono ludzi i beztroskie zajadania Przysnacków.

- Ruszamy w czerwcu. Będziemy obecni nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, serwisach VOD i na YouTube - powiedział Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki - To też będzie pierwszy moment, kiedy szerokiej publiczności zaprezentujemy nową szatę opakowań marki Przysnacki.

Za kreację odpowiada agencja PZL, spot wyreżyserował Kot Przybora. Za produkcję odpowiada Film Produkcja, a post produkcją zajął się Televisor i Halo. Media zaplanował i kupił Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska