Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. wstosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38proc.).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS