Xavier Debeni account directorem Arskom Group

Do zespołu Arskom Group, agencji specjalizującej się w marketingu sportowym dołączył Xavier Debeni. Objął tam stanowisko account directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Xavier Debeni account directorem Arskom Group
Xavier Debeni

Xavier Debeni ma 15 lat doświadczenia w marketingu sportowym. W przeszłości był związany m.in. z agencjami LARQ i UFA Sports. W ostatnim czasie pracował jako konsultant i freelancer. Od wielu lat współpracuje z dużymi organizacjami sportowymi m.in. UEFA, FIBA, WRC czy FIVB.

Ukończył Wydział Nauk Sportowych Uniwersytetu w Nicei (UFR STAPS).

- Xavier posiada kompetencje, które na naszym rynku są bardzo cenione i rzadko spotykane. Dobrze zna środowisko międzynarodowe, co jest ważne w branży marketingu sportowego. Tu częściej niż w innych branżach zacierają się granice między krajami, przede wszystkim w dyscyplinach, w których Polacy odnoszą duże sukcesy i organizują duże imprezy. Nie jesteśmy jednak tylko agencją marketingu sportowego, a wraz z dołączeniem Xaviera chcemy poszerzać portfolio klientów o kolejne branże - komentuje Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.

Arskom Group realizuje projekty dla takich marek, jak Superbet, Tymbark, Milka czy New Balance. Agencja reprezentuje sportowców, influencerów i dziennikarzy: m.in. Jerzego Dudka, Grzegorza Krychowiaka i Michała Pola.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]