XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

Gamingowa marka XPG (należąca do producenta dysków i pamięci Adata), została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą XPG Invicta w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów.

Marka XPG udzieli między innymi wsparcia sprzętowego zawodnikom Invicta Gaming. Efektami współpracy będą także testy wyposażenia, czy też aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adata-xpg-dyski-ssd-z-pcie-4-0-dane-techniczne-prezentacja-na-ces-2020 ##

XPG Invicta w rozgrywkach Rainbow Six Polish Masters

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters. Zmagania o randze Mistrzostw Polski rozpoczną się 28 maja, a zwycięzca sezonu zostanie wyłoniony 6 września. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja Węc PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS