XXL Communication dla Reserved

XXL Communication wspiera działania promocyjne marki Reserved, które ruszają 1 kwietnia 2006.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przedmiotem kampanii reklamowej jest wiosenna kolekcja Reserved.

W ramach akcji wykorzystano nośniki wielkoformatowe od 90 m2 do 764 m2.

Kampania prowadzona jest na topowych lokalizacjach XXL Communication  w: Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku.

Dodatkowo na życzenie klienta  udostępniło również inne powierzchnie reklamowe w: Gdańsku oraz Warszawie.

Ekspozycja potrwa do końca kwietnia.

Osoba odpowiedzialna za kampanię ze strony XXL Communication  to Monika Jabłońska, która od listopada ubiegłego roku podjęła wyzwanie prowadzenia działu handlowego. Jest specjalistką od wielkiego formatu, wcześniej zdobywała doświadczenie u brokera reklam wielkoformatowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat