Yahoo uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Firma Yahoo potwierdziła, że uruchomiła przetarg na swój globalny budżet medialny.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie za planowanie i zakup mediów dla Yahoo w mediach tradycyjnych odpowiedzialny jest Mindshare, a w przestrzeni cyfrowej firmę obsługuje Neo@Ogilvy., Obie należące do holdingu reklamowego WPP Group agencje, zostały zaproszone do udziału w przetargu. Jak na razie nie są znani inni uczestnicy postępowania. Wartość globalnego budżetu medialnego Yahoo szacuje się na około 100 milionów dolarów.

Rzecznik Yahoo poinformował, że cały proces jest na początkowym etapie oraz że jest on wynikiem "normalnych praktyk biznesowych". Nie obejmuje on obowiązków kreatywnych, które w większości powierzone są agencji Ogilvy & Mather (WPP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy