Właściciel marki Yanosik zatrudnia Michała Sulika i Artura Bińczyka

Do spółki Neptis, właściciela aplikacji nawigacyjnej Yanosik, dołączyli Michał Sulik i Artur Bińczyk. Nowe skoncentrują się na działaniach wokół obszaru reklamy i marketingu w aplikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Właściciel marki Yanosik zatrudnia Michała Sulika i Artura Bińczyka
Artur Bińczyk i Michał Sulik

Michał Sulik objął stanowisko marketing account managera. W Yanosiku zajmie się współpracą z partnerami biznesowymi, rozwojem oferty produktowej i monetyzacją powierzchni reklamowej.

Michał Sulik ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży i reklamie online, które zdobywał m.in. w Netia jako konsultant e-sales, w Arteria w roli Specjalisty ds. sprzedaży i marketingu online świadcząc usługi na rzecz Google oraz w Comperia.pl, gdzie na stanowisku Key Account Managera odpowiadał za rozwój programu partnerskiego ComperiaLead.pl, realizację kampanii afiliacyjnych i monetyzację portalu technologicznego Telepolis.pl. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyzsze-mandaty-stawki-zmiany-w-zachowaniu-kierowcow ##

Artur Bińczyk zaczął pracę jako marketing account manager. Z  branżą reklamową związany jest już od 2006 roku. Podczas swojej kariery zawodowej współpracował z wydawcami internetowymi, prasowymi, telewizyjnymi i radiowymi. W ostatnich latach skupił się na tworzeniu niestandardowych kampanii reklamowych, opierających się na działaniach w mediach społecznościowych oraz współpracy z influencerami. Zajmował się również produkcją podcastów i ich promowaniem w internecie.

W lutym 2022 związał się z firmą Neptis, zasilając dział reklamy aplikacji Yanosik, gdzie jest odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/yanosik-alert-cena-dzialanie-opinie ##

Właścicielem marki Yanosik jest notowana na rynku New Connect spółka Neptis, do której należy również Flotis  – dostawca i operator rozwiązań z obszaru monitoringu GPS pojazdów. Z rozwiązania Yanosik korzysta już ponad 2 mln użytkowników miesięcznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek