Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich

Firma Meetrics wprowadza pomiary widoczności reklam (tzw. viewability) na platformie YouTube i jej kanałach partnerskich na wszystkich urządzeniach. Wykorzystuje do tego tzw. Ad Attention Solution.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich

Jak podają przedstawiciele firmy, dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics opracował rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.

Oprócz podstawowych danych dotyczących viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych na YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.

Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklamy-w-serwisach-vod,7171433780267137a ##

Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Od czterech lat firma co kwartał publikuje swoje raporty dotyczące viewability reklam internetowych w wybranych krajach europejskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]