Z Bauera do ASP

Beata Orłowska w Axel Springer Polska

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało, iż z dniem 1 lutego 2005 r. w strukturach marketingu wydawnictwa utworzone zostanie stanowisko Strategic Media Manager, które obejmie Beata Orłowska. Będzie ona odpowiedzialna za zarządzanie budżetami mediowymi tytułów oraz współpracę z domami mediowymi.

Beata Orłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w obszarze mediów. Pracowała w agencjach DMB&B, Impact Media, Euro RSCG, a przez ostatnie 3,5 roku w wydawnictwie Bauer.

Beata Orłowska będzie współpracowała przede wszystkim z Dyrektorem Działu Promocji Faktu, Ewą Kamińską-Lampart oraz Dyrektorem Działu Promocji Magazynów, Jackiem Wlazło, a także brand managerami poszczególnych tytułów. Jej bezpośrednią przełożoną będzie Beata Mońka - Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu Axel Springer Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały