„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem wśród pism dla dzieci

W styczniu 2013 roku w segmencie miesięczników dla dzieci na pozycję lidera awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 63 537 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była wyższa o 21,06 proc. Rok temu pismo to zajmowało miejsce trzecie.

Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 62 540 egz. po wzroście o 4,46 proc.

Na podium znalazła się jeszcze „Księżniczka” (Egmont Polska). Pismo to zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 36,87 proc. do poziomu 56 778 egz. W styczniu 2012 roku miesięcznik ten był na miejscu czwartym.

Z kolei największy spadek zanotował, również wydawany przez Egmont Polska, „Kubuś i Przyjaciele”, który spadł z pozycji wicelidera na miejsce szóste. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się bowiem o 17,05 proc. do 49 484 egz.

W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Księżniczka” - było to 64,35 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych