„Weź to na gorąco!” w reklamach Żabki

Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Weź to na gorąco!” w reklamach Żabki

W ramach oferty gastronomicznej gorących przekąsek w Żabce klienci znajdą nuggetsy. stripsy z kurczaka, trzy rodzaje zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami),  chrupiące frytki, burgery, churrosy czy zestawy np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami.

– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka promuje ofertę przekąsek na gorąco

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Spoty emitowane są w telewizji (TVP, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych), radiu, digital (display&video), kino ( Helios, Multikino, Cinema City, Kinads). Dodatkowym wsparciem będzie kampania sponsorska w wybranych kanałach telewizyjnych z wykorzystaniem spotu 8-sekundowego.

Zostanie przeprowadzona też ogólnopolska kampania z wykorzystaniem nośników OOH oraz DOOH, oparta o formaty citylight oraz tablice 6x3. Dodatkowo ekspozycja na siatkach wielkoformatowych w Poznaniu i w Warszawie. W stolicy także na nośnikach w metrze.  W kampanii zostaną wykorzystane efekty elektroluminescencyjne, dynamic backlighty, a także spoty 3D.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe