Zakochani w Paryżu w kampanii Balenciaga

Dom mody Balenciaga zaprezentował kampanię reklamową kolekcji jesień-zima 2019/2020. Ambasadorami akcji zostały prawdziwe pary na co dzień mieszkające w Paryżu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Hiszpański dom mody Balenciaga stawia w swojej komunikacji marketingowej na naturalność. W akcji promującej kolekcję jesień-zima 2019/2020 pojawiły się autentyczne, zakochane pary, które na co dzień żyją w stolicy Francji.

Na potrzeby kampanii pary zostały zarejestrowana na filmie z kamer miejskich.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek