264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV

Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 264 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV
„Zakup w ciemno 2”; fot. TTV

Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, począwszy od 4 września br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 21 września wyniosła 264 tys. osób, co przełożyło się na 2,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,16 proc. w grupie 16-49 i 3,75 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 18 września. Przyciągnął uwagę 317 tys. osób.

grafika

„Zakup w ciemno” wyraźnie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 5 do 22 września ub.r. stacja TTV w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.05 a 21.06 miała SHR% na poziomie odpowiednio 0,91 proc., 1,66 proc. i 1,54 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanapowczynie-ttv,7169693516641921a_1 ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"