Zalando autorem metamorfoz kobiet w „Dzień Dobry TVN”

Platforma modowa i lifestyle’owa Zalando została partnerem strategicznym cyklu metamorfoz „Cała Ty” w Dzień Dobry TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zalando autorem metamorfoz kobiet w „Dzień Dobry TVN”

Obejmujący 6 metamorfoz cykl będzie nadawany w każdą niedzielę w programie śniadaniowym „Dzień Dobry TVN” do 15 września.

Prowadząca Kasia Sokołowska wraz z grupą ekspertów - stylistą, stylistą fryzur i wizażystką - będzie dokonywać przemian wizerunku uczestniczek programu. Ekipa pomoże im odnaleźć osobisty styl i pokaże, jak na co dzień podkreślać urodę, wykorzystując dostępny na Zalando.pl asortyment ubrań, butów, dodatków oraz kosmetyków. W każdym odcinku będzie prezentowana inna historia aktywnej zawodowo kobiety, która potrzebuje pomocy w dostosowaniu swojego wizerunku do samej siebie.

Celem programu „Cała Ty” jest pokazanie, że każdy moment w życiu jest dobry na dokonanie zmian, odnalezienie własnego stylu i wyrażanie go poprzez codzienny ubiór.

Program powstaje przy współpracy TVN oraz domu mediowego OMD Media Direction. Grupa Media Direction pracuje dla Zalando w Polsce nieprzerwanie od 2012 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/projekt-lady-czwarty-sezon-ogladalnosc-kto-wygral,7170862443452033a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu