„Zawsze pod ręką” w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Empik.com jest zawsze pod ręką - na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda - opisuje Michał Tomaniak, general manager Empik.com. - Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w naszym sklepie składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie - dodaje.

Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się na działaniach w internecie (w porównywarkach, mailingach i sieciach afiliacyjnych). W ramach wsparcia sprzedaży Empik.com zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami Payback, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.

Kampania telewizyjna zaczęła się 18 sierpnia i potrwa 2 tygodnie. Obejmuje 15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w TVP1 i TVP2, m.in. przy programach informacyjnych („Wiadomości”, „Panorama”, „Teleexpress”), serialu „Rodzinka.pl”, programie „Makłowicz w podróży” oraz filmach z cyklu „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”.

Koncepcją kreatywną, zdjęciami i reżyserią reklam zajął się Michał Jaskulski, a zakupem mediów - dział marketingu Empik.com.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"