Zbliża się 11. konferencja Havas Media Group: Are you ready to change?

Już za tydzień, 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Zbliża się 11. konferencja Havas Media Group: Are you ready to change?

Tegoroczna edycja konferencji Havas Media Group będzie skupiać się wokół zmiany w komunikacji, nie tylko marketingowej. W dobie transformacji digitalowej, na styku nowych technologii, narzędzi i przestrzeni komunikacyjnych marki stają wciąż przed nowymi wyzwaniami, aby angażować konsumentów i efektywnie przyciągać ich uwagę. Zmianie ulegają również oczekiwania konsumentów wobec marek. Dlatego właśnie nowa komunikacja będzie tematem przewodnim Havas Media Group Conference.

Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów są również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniającej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbędą się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażującego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie związany z technologią voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.Na zakończenie, wszystkich do działania nakręci Jurek Owsiak, a Manuel Hubauld z Universal Music opowie o angażującej komunikacji marketingowej w obszarze muzyki. Zgromadzonych gości muzycznie pożegna występ Natalii Nykiel.

– Tematem przewodnim naszej konferencji w tym roku jest zmiana. Zmiana, nie tylko w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim zmiana w dobie globalnej, digitalowej transformacji biznesu. Nowe narzędzia, technologie czy przestrzenie komunikacyjne powodują, że marki, marketerzy i specjaliści od komunikacji stają przed trudnym wyzwaniem stworzenia jednego, sprawnie działającego ekosystemu komunikacyjnego. Mam nadzieję, że nasi goście, rozmowy i wystąpienia zainspirują wszystkich uczestników konferencji do tworzenia jakościowej komunikacji na miarę XXI wieku. Serdecznie zapraszamy! – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć na stronie: http://hmgc.pl

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe