Zdjęcia 3D i okulary 3D w "Dzienniku Zachodnim"

We wtorek, 14 grudnia, w "Dzienniku Zachodnim" (Polskapresse) rozpoczyna się cykl "Tydzień w trójwymiarze". Gazeta wydrukuje zdjęcia w 3D, które będzie można oglądać za pomocą specjalnych okularów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszym elementem cyklu "Tydzień w trójwymiarze" będzie dodatek na 30. rocznicę pacyfikacji kopalni Wujek ze zdjęciami w technice 3D. Do wydania zostaną dołączone w prezencie dla czytelników specjalne okulary umożliwiające ich oglądanie.

Na kolejne dni przygotowane zostały zdjęcia, które będzie można obejrzeć w okularach 3D na łamach "Dziennika Zachodniego":

- 14 grudnia: specjalne wydanie gazety, które nigdy nie ujrzało światła dziennego - 13 i 14 grudnia 1981 r. oraz trójwymiarowe zdjęcia fotoreporterów gazety pn. "Ludzie w ruchu"; - 15 grudnia: "Śląskie klimaty" uchwycone w 3D; - 16 grudnia: najsłynniejsze śląskie żłóbki i stajenki - Panewniki, Halemba, Zabrze, Olsztyn k. Częstochowy.

grafika

Cykl promowany jest w lokalnych rozgłośniach radiowych, Telewizji Silesia, Telewizji Katowice, w portalu internetowym naszemiasto.pl oraz na stronach Wiadomosci24.pl i www.dziennikzachodni.pl.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada dział marketingu "Dziennika Zachodniego".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały