Zentropy Partners dla MasterCard

23 lutego br. wystartowała MojaKarta.pl, serwis skierowany bezpośrednio do posiadaczy kart płatniczych i tym samym zdecydowanie wyróżniający się przystępnością przekazu spośród innych specjalistycznych vortali z branży finansowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Inicjatorem przedsięwzięcia jest przedstawicielstwo MasterCard w Polsce, które w odpowiedzi na silne sygnały z rynku, w nowatorski sposób wykorzystało nowe media, by dotrzeć do swoich klientów bezpośrednio, budując z nimi relacje za pośrednictwem Internetu.

Serwis MojaKarta.pl, będący kwintesencją informacji o standardowych kartach płatniczych, takich jak karty kredytowe, debetowe, czy obciążeniowe, jak również prezentujący szeroki wachlarz nowych produktów finansowych oferowanych przez polskie banki (karty co-branded, affinity i biznesowe) jest nieocenionym źródłem informacji zarówno dla osób posługujących się kartami kredytowymi na co dzień, jak i dla tych, którzy w świecie płatności bezgotówkowych dopiero stawiają swoje pierwsze kroki. Charakter edukacyjny strony wzbogacają konkursy i akcje promocyjne organizowane przez MasterCard w Internecie.

Twórcą i siłą napędową serwisu jest Agencja Interaktywna - Zentropy Partners (Grupa McCann Erickson Polska). To kolejny serwis po www.bankowiec.pl przygotowany przez Zentropy dla MasterCarda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]