Zespół ludowy Jarzębina śpiewa w rytm "Coco Jambo" o makaronie Lubella (wideo)

Od poniedziałku w internecie emitowany jest spot "Lubella Koko Jambo" promujący 5-jajeczny makaron marki Lubella (produkowany przez Maspex). W reklamie zespół ludowy Jarzębina śpiewa o walorach makaronu w takt znanego z lat 90. hitu "Coco Jambo".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zespół ludowy Jarzębina śpiewa w rytm "Coco Jambo" o makaronie Lubella (wideo)

Spot zatytułowany "Koko Jambo. Kurki Happy" emitowany jest m.in. na kanale Lubelli na YouTube i Facebooku. W ciągu niespełna doby ma ponad 156 tys. wyświetleń.

W reklamie, która ma formę teledysku, promowany jest makaron Lubella 5-jajeczny, produkowany z jaj od kur z wolnego wybiegu. Bohaterkami spotu są kury oraz panie z ludowego zespołu Jarzębina, które w takt znanego z lat 90. hitu Mr. Presidenta "Coco Jambo"  śpiewają o makaronie, jajach, kurach z wolnego wybiegu.

Reklama spotkała się z dużym zainteresowaniem internautów i bardzo pozytywną ich oceną. We wtorek po południu do spotu Lubelli odniosła się sieć elektromarketów Neonet umieszczając na Facebooku taki komentarz: " Koko jambo i od razu masz ochotę na rosół. A jak rosół to koniecznie koko garnko.  Lubella będziemy przez Was dzisiaj śpiewać cały dzień".

Maspex nie odpowiedział nam wczoraj w jakich mediach emitowana będzie reklama.

Spot przygotowały Feeders Agency, Andiamo i Graffiti Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię