Zespół Piotra Ciąćki przechodzi z Ipsosu do Millward Brown

Do Millward Brown dołączył Piotr Ciąćka, obejmując stanowisko research unit managera. Wraz z nim do firmy przeszedł sześcioosobowy zespół badawczy.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Zespół Piotra Ciąćki przechodzi z Ipsosu do Millward Brown

Zespół, który wspólnie z Piotrem Ciąćką, przeszedł z Ipsosu do Millward Brown, tworzą Agata Kuśnierek (senior consultant), Malwina Piekarska (research manager), Beata Rąbińska (senior consultant), Aleksandra Tomasik (senior research manager), Łukasz Głowacki (senior research manager) i Marcin Pawilno-Pacewicz (senior research manager).

Nowy zespół odpowiadać będzie za realizację badań jakościowych i ilościowych oraz projekty z segmentu online, digital, a także etnografii oraz analiz satysfakcji klienta.

Kierujący tym teamem Piotr Ciąćka ma ośmioletnie doświadczenie w branży badawczej. W Ipsosie pełnił funkcję qualitative research team managera, a wcześniej pracował m.in. jako account manager w TNS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2