Zintegrowane Podejście do Public Relations

London School of Public Relations (LSPR) to cykl 15 szkoleń organizowanych przez Związek Firm Public Relations (ZFPR), opartych na programie prestiżowej londyńskiej szkoły PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zajęcia, prowadzone przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce, mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etykę zawodową.

Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom, wydany przez London School of Public Relations w Londynie, który jest znaczącym atutem w zdobyciu pracy w charakterze specjalisty PR.

Szkolenie "Zintegrowane Podejście do Public Relations" zostało zatwierdzone przez Krajowy Związek Dziennikarzy Wielkiej Brytanii (NUJ - National Union of Journalists) oraz Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations (PRCA - Public Relations Consultants Association). Jest prowadzony w następujących krajach: Czechach, Litwie, Łotwie, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Serbii, Macedonii, Turcji, Tajlandii, Rosji i Stanach Zjednoczonych. 

Szczegółowe informacje na temat szkolenia LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały