Zlatan Ibrahimović w kampanii „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018”

Pod hasłem „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” wystartowała globalna kampania marketingowa operatora płatności z udziałem szwedzkiego piłkarza Zlatana Ibrahimovića.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zlatan Ibrahimović będzie pokazywał kibicom Mundial od kulis. Oczami piłkarza kibice zobaczą środek boiska i na rozgrzewki zawodników przed meczami.

- Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu - powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer, Visa Inc.

Dodatkowo, w filmach tworzonych na potrzeby akcji promocyjnej wezmą udział influencerzy z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Łącznie powstanie ponad 20 takich klipów. Kampania będzie obecna w telewizji, internecie, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH.

Visa jest oficjalnym partnerem FIFA w zakresie usług płatniczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?