Zmiana nawyków "na wesoło" we francuskiej reklamie E.Leclerc

We Francji sieć detaliczna E.Leclerc rozpoczęła kampanię reklamową poświęconą zmianom nawyków klientów na bardziej sprzyjając środowisku naturalnemu. Przygotowała ją agencja BETC.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W serii zabawnych scenek reklama przedstawia, jak klienci rezygnują z plastikowych toreb na zakupach, uczą się właściwie segregować odpady bądź czytać etykiety produktów. Wszystko to w trosce o środowisko naturalne.  Motywem muzycznym spotu jest popularna piosenka "Spin Me Round (Like a Record)".

Kampania “Being a responsible consumer can be hard!” ("Bycie odpowiedzialnym konsumentem może być trudne") pokazuje, jak E.Leclerc wspiera Francuzów w zmianach swoich nawyków konsumpcyjnych czy proekologicznych  i daje konkretne rozwiązania. Detalista pozwala np. kupować produkty we własnych opakowaniach, nie sprzedaje foliówek, oferuje szeroką gamę produktów świeżych i ekologicznych.

Spot (w wersji 60 45 sekund) emitowany jest w telewizji, kinach i digitalu. Dodatkowo obejmuje aktywności w mediach społecznościowych.

Kreację przygotowała agencja BETC. Produkcją zajęli się Ivan Grbovic i studio Wanda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"