Zmiany personalne w 'Echo Miasta'

Rosną szeregi pracowników spółki Media4mat, wydającej 'Echo Miasta'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

1. marca br. Zarząd spółki powołał własny Dział Personalny z kierownikiem Małgorzatą Machniewicz i Anną Frączkowską, specjalistą ds. personalnych. Dotychczas obie panie współpracowały w zakresie HR z Media4mat z ramienia spółki Focus Advanced Sales Solutions. Oprócz M. Machniewicz i A. Frączkowskiej w Dziale Personalnym Media4mat 1 marca br. zatrudniono trenerów sprzedaży: Jacka Wygockiego i Arkadiusza Banaszaka.

Również z dniem 1 marca do zespołu sprzedaży „Echa Miasta. Wrocław” dołączył Marek Żelasko, specjalista ds. reklamy. To samo stanowisko objęła w łódzkim oddziale sprzedaży Monika Szewczyk, a w oddziale krakowskim Anna Lisowska. Anna Wolszyńska została nowym asystentem Biura Obsługi Klienta w „Echu Miasta. Katowice”. 

Obecnie spółka Media4mat wydająca „Echo Miasta” zatrudnia łącznie na umowę o pracę 161 pracowników.

„Echo Miasta” ukazuje się w poniedziałki i czwartki w siedmiu największych polskich aglomeracjach, w nakładzie tygodniowym 920.000 egz. Głównym udziałowcem spółki Media4mat jest Polskapresse.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu