Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku MonikaMikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamyregionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast GrzegorzOmilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychodyreklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, niezdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklami odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również winternecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamygazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedażyreklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "GazecieWyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu".Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent wWielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biurareklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwaniereklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domówmediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało wmiejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazetregionalnych na rynku ogólnopolskim.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych