Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku MonikaMikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamyregionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast GrzegorzOmilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychodyreklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, niezdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklami odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również winternecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamygazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedażyreklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "GazecieWyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu".Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent wWielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biurareklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwaniereklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domówmediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało wmiejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazetregionalnych na rynku ogólnopolskim.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]