Zmiany w BCA

Nowa twarz w BCA S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od lipca nowym konsultantem w BCA S.A. została Agnieszka Kępińska, która odpowiedzialna będzie m. in. za obsługę najnowszego projektu realizowanego dla Chiquita International Services Group.

Agnieszka Kępińska specjalizuje się w brand PR oraz PR dla marek alkoholowych. Poprzednio pracowała w agencji public relations BC MFD media communications przy projektach ogólnopolskich i regionalnych kampanii społecznych dla firm farmaceutycznych Novo Nordisk Pharma oraz Polpharma.

Przez ostatnie dwa lata kierowała działaniami public relations dla marek TEFAL, MOULIEX, ROWENTA oraz KRUPS wchodzących w skład Groupe SEB Polska.

Doświadczenie z zakresu działań PR dla marek alkoholowych zdobyła prowadząc projekty dla BOLS Sp. z o.o, a w szczególności dla francuskiej marki Remy Martin Fine Champagne Cognac.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, specjalizuje się w prawie autorskim, prasowym oraz prawie reklamy. Ukończyła także 3-letnie studia licencjacie z zakresu Marketingu i Public Relations w Szkole Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu