Zmiany w DaimlerChrysler Automotive Polska

W Dziale PR firmy DaimlerChrysler Automotive Polska nastąpiły zmiany.

proto.pl
proto.pl
Udostępnij artykuł:

Sześcioletnią pracę zakończyła Bożena Szymańska. Karierę w firmie rozpoczęła od stanowiska asystentki dyrektora ds. PR. Od czterech lat pełniła funkcję specjalisty ds. PR. Prowadziła również pismo Mercedes-Benz Transport, skierowane do klientów.Jest absolwentką filologii romańskiej oraz zarządzania i marketingu. Ukończyła także studia podyplomowe o kierunku marketing medialny i polityczny w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Jej aktualne plany zawodowe to udział we współtworzeniu firmy produkującej materiały dekoracyjne. Obowiązki Szymańskiej przejęła Karolina Tyniec-Margańska, która wcześniej pracowała m.in. w agencji PR Jatrejon. Związana była również z branżą dziennikarską - współpracowała z radiową Trójką i Rzeczpospolitą. Tyniec-Margańska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikowania masowego Uniwersytetu Warszawskiego oraz stosunków międzynarodowych w Collegium Civitas. Z DaimlerChrysler jest związana od września 2004, pełniła dotychczas rolę asystentki dyrektor PR, Ewy Łabno-Falęckiej.

proto.pl
Autor artykułu:
proto.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana