Zmiany w Fujitsu Siemens Computers w Polsce

Magdalena Sawicka objęła stanowisko Marketing Operations Managera w firmie Fujitsu Siemens Computers w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 16 czerwca 2005 roku Magdalena Sawicka objęła stanowisko Marketing Operations Managera w firmie Fujitsu Siemens Computers w Polsce.                  

Podlega bezpośrednio do Mirosława Grzyba, regionalnego dyrektora do spraw marketingu.

Do jej obowiązków będzie należała realizacja strategii marketingowej firmy w Polsce, nadzór nad wykonaniem planów marketingowych, realizacja założeń marketingu korporacyjnego na poziomie lokalnym, a także koordynowanie działań Public Relations firmy Fujitsu Siemens Computers w Polsce. Przez ostatnie 5 lat Magdalena Sawicka pracowała na stanowisku Marketing & PR Managera w firmie Symantec Poland Sp. z o.o.

Magdalena Sawicka jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2002 roku ukończyła studia podyplomowe z dziedziny marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Od września 2004r. uczestnicy w programie Executive MBA, prowadzonym przez  Uniwersytet Warszawski wspólnie z University of Illinois. Posiada również dyplom Chartered Institute of Marketing.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]