Zmiany w HAP

Awans w Interdeco Hachette Advertising Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 września 2003 szefem działu reklamy Marie Claire została Agnieszka Gruszczyńska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kołakowska-Frąckowiak, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Agnieszka Gruszczyńska pracuje w Hachette Filipacchi Polska od grudnia 1998r. Kierowała na początku miesięcznikiem Samo Zdrowie a następnie Filmem i Maximem.

W dziale reklamy Marie Claire specjalistą ds. reklamy, od końca maja 2003r, jest Paulina Grajek-Mamczarek. 4 września dołączy do zespołu na to samo stanowisko Agnieszka Bortkiewicz, wcześniej związana z Wydawnictwem Adpress.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]