Zmiany w HAP

Awans w Interdeco Hachette Advertising Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 września 2003 szefem działu reklamy Marie Claire została Agnieszka Gruszczyńska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kołakowska-Frąckowiak, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Agnieszka Gruszczyńska pracuje w Hachette Filipacchi Polska od grudnia 1998r. Kierowała na początku miesięcznikiem Samo Zdrowie a następnie Filmem i Maximem.

W dziale reklamy Marie Claire specjalistą ds. reklamy, od końca maja 2003r, jest Paulina Grajek-Mamczarek. 4 września dołączy do zespołu na to samo stanowisko Agnieszka Bortkiewicz, wcześniej związana z Wydawnictwem Adpress.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny