Zmiany w Ogilvy Interactive

Karol Prussak objął stanowisko Junior Art Directora w Ogilvy Interactive.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Będzie odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad powstającymi w agencji reklamami internetowymi.

Karol Prussak kreacją zajął się już studiach. Tworzył krótkie filmy animowane. Jeden z nich – „Dresiarz” - przyniósł mu w 2003 r. sukces na festiwalu filmów amatorskich i studenckich „Jutro Filmu”. W roku 2005 r. dołączył do Ogilvy One do zespołu Piotra Alchimowicza. W tym roku ten zespół otrzymał Złotą nagrodę KTR w kategorii Active Advertising za kampanię pod tytułem „Trinity czyli segerblom's burr” realizowaną dla IBM.

„Silna kreacja to jeden z najważniejszych filarów Ogilvy Interactive. Uznane marki polskie i światowe to wyjątkowo wymagający klienci. Praca jaką dla nich robimy naprawdę pozwala rozwinąć skrzydła kreacji.” - mówi Dino Metaxas, szef Ogilvy Interactive.

Karol w wolnym czasie gra w piłkę nożną i ogląda ulubione horrory.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe