Zmiany w Olivii

Grzegorz Szczawiński dyrektorem kreatywnym Olivii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dyrektorem kreatywnym miesięcznika Olivia wydawanego przez Axel Springer Polska został Grzegorz Szczawiński. Przygotował on makietę nowej koncepcji miesięcznika, która zostanie wprowadzona jesienią na rynek. Grzegorz Szczawiński pracował wcześniej przez 8 lat na stanowiskach dyrektorów artystycznych w G+J.

"Dyrektor kreatywny jest nowym stanowiskiem w strukturze redakcji. Stworzyliśmy je w momencie, gdy zdecydowaliśmy się nadać pismu zupełnie nowy kształt graficzny" - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały