Zmiany w Przekroju

Od września, na łamach Przekroju, pojawią się nowe rubryki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak już informowaliśmy spore zmiany zachodzą w tygodniku "Przekrój".  2 września, numerze 36, pojawiła się rubryka ekonomiczna. Prowadzi ją Tadeusz Mosz, autor magazynu ekonomicznego "Plus Minus", emitowanego w TVP 1. Nowa rubryka, zatytułowana "Biznes magazyn", poświęcona jest wydarzeniom gospodarczym i finansowym. Obejmuje felieton ekonomiczny, napisany lekko i dowcipnie ale z "twardymi" danymi ekonomicznymi. Oprócz felietonu, Tadeusz Mosz przygotowuje blok krótkich, opatrzonych komentarzem, informacji makroekonomicznych i ciekawostek gospodarczych oraz finansowe prognozy dotyczące inwestowania i indywidualnych decyzji finansowych. 

Nie jest to jedyna zmiana wprowadzona do Przekroju we wrześniu. Kolejne to: więcej tematyki politycznej, którą opiekuje się Wojciech Mazowiecki (dołączył do zespołu redakcyjnego w sierpniu br.), więcej miejsca dla wydarzeń krajowych i rubryka "Obyczaje" - dla materiałów socjologicznych, "podpatrujących" życie ludzi, do których kierowany jest Przekrój. Znika z łamów "Inspektor Gadżet". Zamiast tej rubryki pojawia się "Pop Moda".

Zmianom merytorycznym towarzyszą zmiany w layoucie, które przygotowali dyrektorzy artystyczni Elżbieta i Bogdan Żochowscy.

- Do wprowadzenia tych zmian zachęcili nas czytelnicy Przekroju, zarówno regularni, jak i sporadyczni, którzy wyrazili swoje opinie na badaniach fokusowych. Nowe propozycje mają poszerzyć tematykę pisma o zagadnienia ważne dla tych czytelników, którzy potrzebują lepiej rozumieć wydarzenia, jakie mają miejsce we współczesnym świecie - informuje Iwona Zabielska - Stadnik Dyrektor Promocji Tygodnika Przekrój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"