Tego jeszcze nie było. Znany sportowiec ambasadorem agencji mediowej

Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, lekkoatleta i chodziarz został ambasadorem agencji mediowej OMD Poland. Nowym motto firmy brzmi "Krok więcej".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Tego jeszcze nie było. Znany sportowiec ambasadorem agencji mediowej
Robert Korzeniowski reklamuje OMD

"W OMD nie chodzimy na skróty. W nastawionym na szybki efekt świecie nie boimy się zrobić "kroku więcej", bo wierzymy, że czasem ten jeden krok, może przesądzić o sukcesie" – informuje agencja w social mediach. 

Nowym mottem agencji są słowa "Krok więcej". Ma to być również sposób działania, który OMD Poland wdraża w każdym aspekcie funkcjonowania — zarówno tym biznesowym, jak i zespołowym. 

“Dziś, dumni z przekroczenia kolejnej granicy ogłaszamy, że nawiązaliśmy współpracę ambasadorską z Robertem Korzeniowskim — czterokrotnym mistrzem olimpijskim, który w robieniu kroków nie ma sobie równych” – informuje na swoich socialmediowych profilach OMD Poland. 

“W biznesie, jak w sporcie. Sukces wymaga ciężkiej pracy i nieustannego dążenia do doskonałości. To proces składający się z wielu drobnych kroków. Wybierz OMD, które jak ja zawsze robi krok więcej” – zachęca w krótkim wideo Robert Korzeniowski

Współpraca z tym sportowcem ma być lekcją determinacji i konsekwencji w realizacji obranych celów, a także przygoda, która dodaje wiatru w skrzydła. Kampania z jego udziałem powstała we współpracy m.in. z Tears of Joy agency, MassiveMusic, AMS Smart OOH, Stroer Polska i Braughman Group Media Poland. 

W lutym br. sieć agencji mediowych OMD Worldwide wprowadziła nowe, globalne pozycjonowanie marki, w którym podkreśliła swoją wizję, ekspertyzę, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.

Pozycjonowanie marki wsparto odświeżoną identyfikacją wizualną, obejmującą między innymi unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej