„Zostań partnerem” w nowej kampanii Sodexo

Pod hasłem „Zostań partnerem Sodexo” ruszyła kampania reklamowa Sodexo. Akcję przygotowały firmy Netizens Peppermint, Webvariation, Mindshare i ConTrust.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Sodexo reklamuje oferowane przez tę firmę usługi z zakresu motywacji pracowników. W przekazie pod hasłem „Zostań partnerem Sodexo” wykorzystywany jest wizerunek tajnego agenta do zadań specjalnych. W podobnej konwencji była utrzymana poprzednia kampania firmy, prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Celem bieżącej akcji jest wzmocnienie pozycji Sodexo jako eksperta i strategicznego doradcy klientów oraz podkreślenie kompleksowości oferty firmy.

grafika

Kampania obejmuje prasę (materiały eksperckie w magazynach branżowych takich jak m.in. „Personel i Zarządzanie” czy „Personel Plus”, memosticki reklamowe w dziennikach ogólnopolskich), internet (reklamy w e-mailingach, kanałach RSS i newsletterach najważniejszych serwisów biznesowych i HR-owych) oraz marketing bezpośredni (mailing z ofertą do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców).

Kreację kampanii przygotowały agencje Netizens Peppermint i Webvariation (internet), mediaplan opracował dom mediowy Mindshare, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style