ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

Należąca do ZPR Media spółka Accorp wprowadza na rynek markę InTarget, w ramach której będzie oferować produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. To część strategii ZPR Media polegającej na koncentrowaniu się na obszarze związanym z analizą i przetwarzaniem danych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym produktem w ofercie InTarget są dane demograficzne, opracowane we współpracy z Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego przy Uniwersytecie Warszawskim (ICM). Ich przygotowywanie zajęło teamowi okrągły rok.

- Spółka Accorp od lat prowadzi działalność wspierającą Grupę ZPR Media w obszarze danych, ale kojarzona była przede wszystkim z Instytutem Badawczym Pollster. W roku 2018 rozwijać będziemy obszar związany z przetwarzaniem i analizą danych. Jako pierwszy produkt w ramach nowej marki InTarget oferujemy dane demograficzne (płeć i wiek), które opracowywaliśmy przez kilka ostatnich miesięcy. Doświadczenia nabyte przez kilka lat naszej działalności, jak również strategiczne partnerstwo z ICM, umożliwiło nam wystawienie na rynek danych, które bezpośrednio odpowiadają potrzebom klientów- mówi Michał Hejka, prezes zarządu spółek Accorp i IDMnet, zarządzający nimi od czerwca ub.r.

IB Pollster także jest częścią Grupy ZPR Media. Specjalizuje się w badaniach CAWI, jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl. W sierpniu ub.r. kierownikiem do spraw rozwoju biznesu w Instytucie został Robert Szczechura.

Dane opracowane przez InTarget dostępne mają być w ofercie biur reklamy mediów Grupy ZPR Media, ale także w ekosystemie programmatic (to technologie oraz sposoby ich wykorzystania, służące do automatyzacji sprzedaży i zakupu reklamy w internecie).

- Przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy nad przetwarzaniem danych o płci i wieku, wraz z zespołem data scientists ICM. Uzyskaliśmy dane, których skuteczność jest bardzo wysoka, testy wykonane niezależnym narzędziem Nielsen Digital Ad Ratings pokazują, że dotarcie do profilu „kobieta 13+” wyniosło ponad 76 proc., co znacząco przekroczyło benchmark Nielsena, który dla kampanii profilowanych do takiej grupy celowej wynosi 56 procent - przekonuje Paweł Piekarski, członek zarządu odpowiedzialny w Accorp za przetwarzanie danych.

Prace nad danymi udostępnionymi w ramach InTarget prowadzone były przez Accorp i ICM od lutego 2017 roku. W planach dalszej współpracy jest poprawienie mechanizmów danych o zainteresowaniach oraz stworzenie systemu rekomendacji treści. Projekt zakłada również wykorzystanie danych do celów naukowych.

Dane InTarget w pierwszej kolejności udostępnione zostaną na platformie Adform DMP (Data Management Platform), a także będą wykorzystywane do planowania kampanii przez biura reklamy Grupy ZPR Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały