„Zrób dla siebie coś dobrego” w kampanii Dobrowianki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wodę mineralną Dobrowianka (Danone Polska). Za akcję pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego” odpowiadają firmy Young & Rubicam, Mediacom, Heureka, Pride & Glory i Grayling Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Dobrowianki podkreśla, że woda ta pomaga w naturalny sposób oczyszczać organizm, a tym samym poczuć się lekko i witalnie. Przekaz pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego” informuje też, że produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Żywności i Żywienia.

Akcja reklamowa – podobnie jak sama Dobrowianka – jest skierowana przede wszystkim do kobiet, zwłaszcza tych aktywnych i dbających o siebie. Woda jest sprzedawana w butelkach o smukłym kształcie pasującym do kobiecych dłoni oraz z etykietą utrzymaną w delikatnej, ale przyciągającej wzrok kolorystyce.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie (reklamy displayowe, informacje na blogach i w serwisach społecznościowych, działania w Google) oraz punktach sprzedaży (materiały w wybranych sieciach handlowych, a od przełomu kwietnia i maja spoty wizerunkowe i edukacyjne na ponad 2 tys. ekranów w 420 salonach piękności i fryzjerskich). Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Za działania w internecie odpowiadają agencje Heureka i Pride & Glory, a relacje z mediami koordynuje agencja Grayling Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]