Znana marka wódki ma nowe etykiety

Grupa Maspex wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki wódki Żubrówka. Wspiera to kampanią pod hasłem  „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Znana marka wódki ma nowe etykiety

Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje dwa flagowe produkty marki: Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała. 

Ich nowe etykiety są bardziej czytelne i przejrzyste. Mają zapewnić lepszą widoczność na półkach w sklepach. Przy zmianach zachowano charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana.

Celem odświeżenia identyfikacji wizualnej jest lepsze dopasowanie produktu do oczekiwań klienta oraz zdobycie popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów.

Zmiany wspiera kampania „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”, która obejmuje materiały POS i specjalne ekspozycje w sklepach. Ich wsparciem są działania PR, realizowane przez agencję Win-Win Communication. Za opracowanie nowych etykiet odpowiada dział kreacji firmy Maspex. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana