Zurych z logo i hasłem „Word Class. Swiss Made”

Zurych będzie promował swój wizerunek turystyczno-gospodarczy pod hasłem „Zurych - Word Class. Swiss Made”. Kampania we wrześniu obejmie Europę i Bliski Wschód.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe hasło i logo Zurychu mają odzwierciedlać najważniejsze zalety tego miasta: obowiązujące w nim najwyższe standardy, narodową precyzję i niezawodność. Znak graficzny miasta jest utrzymany w kolorze niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu. Logo i hasło - stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych sześciu miesięcy - będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich działaniach informacyjnych i reklamowych.

Nowa identyfikacja promocyjna i kampania Zurychu mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego w mieście, przyciągnięcie do niego klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki całego regionu. Działania - skierowane do mieszkańców Europy i Bliskiego Wschodu - rozpoczną się we wrześniu, obejmując reklamy w CNN, broszury informacyjne w samolotach linii Swiss oraz punkt informacyjny na zuryskim lotnisku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]