„Zwierciadło” z akcją rabatową „Zakupy z klasą”, na okładce Gwyneth Paltrow

Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Zwierciadło”, do którego dołączone zostały kupony rabatowe w ramach akcji „Zakupy z klasą”. Na okładce znalazła się aktorka Gwyneth Paltrow.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Zwierciadło” z akcją rabatową „Zakupy z klasą”, na okładce Gwyneth Paltrow

Kupony w ramach akcji „Zakupy z klasą” obejmują zniżki do 60 proc. ponad 3000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Z rabatów będzie można skorzystać w weekend 25-27 października.

Listopadowe „Zwierciadło” ukazało się w nakładzie 190 tys. egz. w objętości 282 strony, w cenie 6,99 zł. Wydanie wsparte jest kampanią: radiową - Radio Kolor, prasową: w miesięczniku „Sens”, internetową: na portalu Onet.pl, zwierciadlo.pl oraz na profilu „Zwierciadła” na Facebooku. Kampanię przygotował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.

Najnowsze wydanie „Zwierciadła” można kupić również z kosmetykami do pielęgnacji rąk Vianek, kalendarzykiem na 2020 rok lub książką.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoj-styl-i-show-akcja-stylowe-zakupy-kupony-rabatowe-i-badania-dla-kobiet,7170845034477185a ##

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu 2019 roku sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wyniosła 82 728 egz. Tytuł ten względem lipca 2018 roku zanotował wzrost wynoszący 24,49 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem