Żyrafa, bar mleczny i droga na Ostrołękę w reklamach „kredytu ma się rozumieć” w mBanku (wideo)

W nowej kampanii reklamowej mBank promuje kredyt gotówkowy jako „kredyt ma się rozumieć”. Akcję przygotowały Grey Group Poland, Tango Production Poland i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Żyrafa, bar mleczny i droga na Ostrołękę w reklamach „kredytu ma się rozumieć” w mBanku (wideo)

Kampania reklamuje promocyjną ofertę kredytu gotówkowego mBanku. Reklamy podkreślają też przejrzystość i łatwą dostępność tej oferty. Symbolami prostoty kredytu w poszczególnych spotach są śniadanie w barze mlecznym, droga na Ostrołękę i szyja żyrafy.

Akcja zaczęła się 16 maja i potrwa do 10 lipca. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne TVP, Polsatu i TVN, kanały ZPR Media), internet (Facebook, YouTube, Akcja specjalna z wybranym portalem, niestandardowe działania w sieciach kontekstowych) oraz outdoor.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group Poland. Spoty wyreżyserowali Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?