Amadeusz Braksator w nowej kampanii masła

Wraz z początkiem września wystartowała kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, których twarzą został popularny influencer kulinarny Amadeusz Braksator.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Amadeusz Braksator w nowej kampanii masła

Twarzą kampanii „Gotuj jak po maśle” marki masła Łaciate jest influencer Amadeusz Braksator. Pokaże on na swoim kanale dwanaście przepisów, które są odpowiedzią na konkretne, codzienne wyzwania. To m.in. wytrawne gofry, naleśniki, pomysły na obiad lub romantyczną kolację.

– W filmach posłużyliśmy się ciekawą koncepcją, w której używając restauracyjnej terminilogii, rozwiązujemy domowe problemy. Wystawka w 20 minut, trudny klient czy goście bez rezerwacji –  z Łaciatym gotowanie idzie jak po maśle, a nietypowe sytuacje są szansą na zabłyśnięcie w gronie najbliższych – komentuje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Za koncepcję kampanii i przygotowanie materiałów odpowiadała agencja reklamowa IQ Marketing. Filmy z przepisami będą pojawiać się w social mediach 3 razy w miesiącu, a na kanale influencera nawet częściej. Będą też emitowane na TikToku, Instagramie, Facebooku i YouTube Shorts. Ich wsparciem będzie kampania bannerowa. 

Kampania „Gotuj jak po maśle!” potrwa do końca roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek