Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem

Pracę w agencji social mediowej Fenomem zaczęli Daniel Biegaj (poprzednio pracujący w Netii), Michał Brzeczkowski (poprzednio w PLL LOT) oraz Michał Tomaszewski (poprzednio w Nowej Erze). Z kolei Maria Łukasik objęła nową funkcję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem
Od lewej: Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski

Daniel Biegaj przez ostatnie półtora roku ściśle współpracował z agencją Fenomem z ramienia Netii, gdzie jako kierownik zespołu ds. komunikacji online był odpowiedzialny za pełną komunikację internetową marek (zarówno w sektorze B2C, jak i B2B). Wcześniej zajmował się m.in. trade marketingiem i visual merchandisingiem w Europie Środkowo-Wschodniej dla Levi’s Strauss, zarządzaniem marketingiem sieci centrów handlowych Atrium oraz zarządzaniem marką 5.10.15

W agencji objął funkcję business development directora w nowo utworzonym zespole new businessowym. Będzie odpowiedzialny za budowanie nowych kompetencji w zespole, rozwój usług oraz rekomendacje dotyczące inwestycji.

Do zespołu new businessowego dołączyła Maria Łukasik, obejmując stanowisko new business managera. Poprzednio jako account manager zajmowała się w Fenomem obsługą jednego z największych klientów - Wizz Air. W agencji pracuje od półtora roku, wcześniej była związana z firmami Bageterie Boulevard i Headlines Porter Novelli.

Michał Brzeczkowski przejął w Fenomem obsługę accouncką Wizz Air. Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję social media & marketing specialist w PLL LOT. Wcześniej pracował m.in. w kilku agencjach PR-owych, realizując projekty dla marek lokalnych i globalnych.

Z kolei Michał Tomaszewski będzie w Fenomem prowadził działania PR dla marek Carex i Luksja (należących do PZ Cussons). Poprzednio przez 7 lat pracował w wydawnictwie Nowa Era, gdzie odpowiadał za promocję książek z dziedzin humanistycznych i artystycznych. Wcześniej zajmował się zarządzaniem produktem wydawniczym w Agorze i Wydawnictwie Prószyński i S-ka oraz pracował jako analityk badań jakościowych w SMG/KRC Millward Brown.

Zatrudnienie Biegaja, Brzeczkowskiego i Tomaszewskiego to kolejne w ostatnim okresie wzmocnienia personalne Fenomem - od początku ub.r. zespół agencji zwiększył się z 19 do 47 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA