Expander w sieci Ad.net

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej Ad.net od 1 listopada b.r. rozpoczyna współpracę z serwisem internetowym Expander.

"Expander jako portal postanowił zwiększyć nacisk na sprzedaż reklamy online za pośrednictwem sieci reklamowej, która zazwyczaj ma znacznie lepszą pozycję negocjacyjną niż pojedyncze medium. Wybraliśmy Ad.net ze względu na jego mocną pozycję na rynku i wieloletnie doświadczenie w sprzedaży reklamy internetowej." - mówi Dominik Fajbusiewicz, Marketing Manager w Expander.pl.

"Umowa zawarta pomiędzy serwisem Expander a naszą siecią oznacza skupienie w jednej ofercie sprzedażowej najlepszych serwisów finansowych w internecie. Dzięki współpracy z takimi stronami internetowymi jak Bankier, Money, Parkiet, Giełda Papierów Wartościowych, Tygodnik Finansowy - a teraz również z Expanderem - jesteśmy w stanie zaproponować reklamodawcom dotarcie do ponad ćwierci miliona internautów w skali miesiąca na najbardziej prestiżowych stronach o tematyce finansowej." - komentuje fakt rozszerzenia sieci Ad.net Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

"Do portfolio Ad.net dołącza kolejna witryna o uznanej, silnej marce. Jest to dla nas potwierdzenie naszej wysokiej skuteczności sprzedażowej. Łączenie potencjału witryn teoretycznie konkurencyjnych pozwala na generowanie dla nich dodatkowych przychodów. Dzięki elastycznym modelom sprzedażowym, tworzeniu pakietów tematycznych, możliwe jest przekładanie korzyści skali na wymierny efekt finansowy." - dodaje Adam Kwaśniewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały