Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 roku obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla

W wyniku rozstrzygniętego przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii reklamowych klienta zarówno w kanałach online, jak i offline. 

Na ponowny wybór Havas Media wpływ miały przede wszystkim najwyższe oceny oferty pod kątem zaproponowanej strategii rozwoju marki oraz zadowolenie z dotychczas prowadzonych działań. 

Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. 

Obie firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły nową umowę. Nie zdradzają też, ile i jakie inne agencje walczyły o budżet mediowy Lidla. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7