Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go

Karolina Woźniak objęła nowe stanowisko PR manager w platformie Too Good To Go, oferującej niesprzedane posiłki w atrakcyjnych cenach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Karolina Woźniak zanim dołączyła do Too Good To Go na stanowisku PR managerki w Polsce, aktywnie działała w oddolnych ruchach klimatycznych. Do tej pory współtworzy inicjatywę "Klimatyczny Panel Obywatelski". Zawodowo zajmowała się zarządzaniem projektami w międzynarodowych korporacjach m.in. BSH i Lionbridge.  

Do zadań Woźniak będzie należeć budowanie świadomości marki na polskim rynku, relacje z mediami i rozwijanie strategii Globalnego Ruchu na Rzecz Niemarnowania Jedzenia (The Movement), współpraca z liderami opinii i influencerami.

Too Good To Go działa na polskim rynku od lipca tego roku. Aplikacja oferuje klientom kupno jedzenia, którego nie udało się sprzedać w ciągu dnia knajpom, sklepom czy hotelom. Polskim oddziałem kieruje Kuba Walasek, na czele marketingu stoi Magdalena Marzec, w przeszłości odpowiedzialna za komunikację Showmax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały