Michał Kazimierczak partnerem i inwestorem Heart&Brain

Do zespołu Heart&Brain jako inwestor i partner dołącza Michał Kazimierczak, dotychczasowy CEO grupy Young&Rubicam Poland. Od 1 lutego obejmie funkcję dyrektora strategicznego agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Kazimierczak partnerem i inwestorem Heart&Brain
Michał Kazimierczak

Kazimierczak będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji i przyszłe akwizycje.

- Dołączenie Michała ugruntowuje nasze kompetencje strategiczne i biznesowe. Czasy romantycznych butików kreatywnych się skończyły. Obserwujemy olbrzymi popyt na wykorzystanie przez klientów kreatywności, innowacyjności i nieszablonowego myślenia nie tylko w kwestiach stricte komunikacyjnych ale również jako narzędzie challengowania i przeobrażania własnych biznesów - komentuje Bartłomiej Rams, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Heart&Brain.

Michał Kazimierczak z Young & Rubicam był związany od 2013 roku, gdzie w fotelu prezesa zastąpił Johna Domasa. Wcześniej przez cztery lata był dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi. Karierę zaczynał w dziale brand consulting DDB Warszawa.

Funkcje dyrektorów kreatywnych pełnią Bartłomiej Rams oraz Tomasz Wojciechowski, który przeszedł w maju 2017 roku z Havas Worldwide. W listopadzie do zespołu dołączył również Sebastian Bryks, który objął stanowisko szefa działu consumer engagement i odpowiedzialny jest za aktywacje digital oraz social media. Dyrektorem operacyjnym jest Tomasz Zawistowski, związany z agencją od 4 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały