Netia ma nową umowę o połączeniu sieci z TP

Netia zawarła z Telekomunikacją Polską SA (TP SA) umowę opołączeniu sieci, wprowadzającą nowe zasady współpracy i rozliczeń.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Netia szacuje wartość tej umowy na ponad 300 mln zł.

Umowa została zawarta z dniem 30 czerwca br. i wchodzi w życie zdniem 30 września 2007 roku.

"[Umowa] wprowadza nowe zasady współpracy dotyczące połączeniasieci telekomunikacyjnych obu podmiotów oraz wzajemnej wymianyruchu telekomunikacyjnego, a w szczególności określa nowe zasadyrozliczeń" - podano w komunikacie.

Umowa została zawarta na czas nieoznaczony. "Ze względu na fakt,iż nie ma możliwości określenia wartości świadczeń wynikających zUmowy, Netia szacuje wartość przedmiotu Umowy na kwotę ponad 300mln zł (szacowana wartość wzajemnych świadczeń na okres 5 lat)" -czytamy dalej.

Netia otrzymała w czwartek do TP SA podpisane egzemplarze umówpowiązanych z tą umową, które wejdą w życie także 30 września. Sąto: umowa o współpracy międzyoperatorskiej i zasadach rozliczeń wzakresie świadczenia abonenckich usług specjalnych (AUS), umowa owspółpracy i zasadach rozliczeń w zakresie wzajemnego świadczeniausług audioteksowych, umowa o współpracy i zasadach rozliczeń wzakresie świadczenia usługi zakończeń do numerów 0-39 oraz umowa owspółpracy i zasadach rozliczeń w zakresie wzajemnego świadczeniausług teległosowania w numeracji 0-400.

Umowy te zastępują wszystkie wcześniejsze umowy i uzgodnienia wzakresie w nich uregulowanym.

Netia miała 37,85 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 rokuwobec 10,78 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 204,39 mln zł wobec 218,38 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały