Prowadzący „Top Chef” ambasadorem marki Whirlpool

Grzegorz Łapanowski, prowadzący program „Top Chef” w Polsacie, rozpoczął współpracę z marką Whirlpool. Będzie m.in. bohaterem zbliżającej się kampanii reklamowej marki.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Łapanowski poprowadzi warsztaty kulinarne w Akademii Kulinarnej Whirlpool działającej w warszawskim Soho Factory, a jego przepisy i porady kulinarne znajdą się na stronie internetowej Akademii.

Kampania reklamowa Whirlpool z udziałem Grzegorza Łapanowskiego obejmie prasę oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu