Magazyn "Fathers" powróci po 5 latach. Filip Springer na czele redakcji

Na rynek wraca magazyn dla ojców "Fathers". – W styczniu wrócimy ze stroną, będzie też newsletter i podcast, a na Dzień Ojca 2026 kolejny, papierowy numer "Fathers" – zapowiada Filip Springer, który stanie na czele redakcji. Za stronę biznesową projektu odpowiada Marcin Ochmański.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Magazyn "Fathers" powróci po 5 latach. Filip Springer na czele redakcji
Filip Springer na czele redakcji "Fathers".

Magazyn drukowany w polskiej wersji językowej ostatni raz został wydany latem 2020, a treści online ostatni raz publikowane były w 2023 r. Obecnie projekt przekształca się w platformę obejmującą magazyn drukowany, portal, podcasty, wideo oraz społeczność i eventy.

Strona fathers.pl w odświeżonej wersji z nowymi i archiwalnymi treściami magazynu wraz z social mediami pojawi się w styczniu 2026 roku. W tym samym miesiącu planowane jest też uruchomienie newslettera dla ojców.

Kwartalnik "Fathers" ma powrócić w II kwartale przyszłego roku. Planowany jest także podcast oraz kanał YouTube.

Na czele redakcji ma stanąć Filip Springer (w 2024 roku rozstał się z "Dużym Formatem") jako szef contentu, który odpowiada za storytelling i dobór autorów.

– W Fathers słuchamy ojców i opowiadamy ich historie. Chcemy ich inspirować, wspierać w codziennych wyborach i inicjować wspólne przygody. Tworzymy przestrzeń, w której ojcowie poczują się wreszcie u siebie – mówi.

Springer zwraca uwagę na to, że rola ojca ewoluuje i wymaga nowego języka – Sam wiem, że ojcostwo to emocjonalna huśtawka i doświadczenie, w którym mężczyźni stają przed coraz to nowymi wyzwaniami. Nie boimy się o tym mówić. Naszą misją jest towarzyszenie mężczyznom w tej drodze i wspieranie ich na każdym etapie. Fathers po prostu pomaga być ojcem – dodaje Springer.

W Polsce żyje ponad 5,5 miliona ojców, do których chce się zwracać marka Fathers, obecna na rynku już od 2014 roku. Chce tworzyć treści dla ojców z różnym doświadczeniem: od debiutujących z wózkiem, po tych, którzy mierzą się z syndromem pustego gniazda.

Za projekt odpowiada też Wojtek Ponikowski jako chief brand officer. To pomysłodawca "Fathers", przedsiębiorca i ekspert od brandingu. Zajmuje się designem, partnerstwami strategicznymi i DNA marki.

Z kolei Marcin Ochmański pełni rolę chief business. To menadżer z 20-letnim doświadczeniem w mediach i reklamie. Był m.in. prezesem Warexpo i chief marketing officerem w Gemiusie. Odpowiada za sprzedaż i zarządzanie biznesową stroną projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator