Magazyn drukowany w polskiej wersji językowej ostatni raz został wydany latem 2020, a treści online ostatni raz publikowane były w 2023 r. Obecnie projekt przekształca się w platformę obejmującą magazyn drukowany, portal, podcasty, wideo oraz społeczność i eventy.
Strona fathers.pl w odświeżonej wersji z nowymi i archiwalnymi treściami magazynu wraz z social mediami pojawi się w styczniu 2026 roku. W tym samym miesiącu planowane jest też uruchomienie newslettera dla ojców.
Kwartalnik "Fathers" ma powrócić w II kwartale przyszłego roku. Planowany jest także podcast oraz kanał YouTube.
Na czele redakcji ma stanąć Filip Springer (w 2024 roku rozstał się z "Dużym Formatem") jako szef contentu, który odpowiada za storytelling i dobór autorów.
– W Fathers słuchamy ojców i opowiadamy ich historie. Chcemy ich inspirować, wspierać w codziennych wyborach i inicjować wspólne przygody. Tworzymy przestrzeń, w której ojcowie poczują się wreszcie u siebie – mówi.

Springer zwraca uwagę na to, że rola ojca ewoluuje i wymaga nowego języka – Sam wiem, że ojcostwo to emocjonalna huśtawka i doświadczenie, w którym mężczyźni stają przed coraz to nowymi wyzwaniami. Nie boimy się o tym mówić. Naszą misją jest towarzyszenie mężczyznom w tej drodze i wspieranie ich na każdym etapie. Fathers po prostu pomaga być ojcem – dodaje Springer.
W Polsce żyje ponad 5,5 miliona ojców, do których chce się zwracać marka Fathers, obecna na rynku już od 2014 roku. Chce tworzyć treści dla ojców z różnym doświadczeniem: od debiutujących z wózkiem, po tych, którzy mierzą się z syndromem pustego gniazda.
Za projekt odpowiada też Wojtek Ponikowski jako chief brand officer. To pomysłodawca "Fathers", przedsiębiorca i ekspert od brandingu. Zajmuje się designem, partnerstwami strategicznymi i DNA marki.

Z kolei Marcin Ochmański pełni rolę chief business. To menadżer z 20-letnim doświadczeniem w mediach i reklamie. Był m.in. prezesem Warexpo i chief marketing officerem w Gemiusie. Odpowiada za sprzedaż i zarządzanie biznesową stroną projektu.











