Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) były w maju aż o 46 proc. wyższe niż przed rokiem. „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił na reklamach więcej o 16 proc., „Viva!” (Edipresse Polska) - o 16,9 proc., a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 17 proc. Nieznaczne wzrosty zanotowały „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 3,2 proc., oraz „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 2,8 proc.
Z drugiej strony przychody reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku aż o 30,2 proc., „Claudii” (G+J Polska) - o 24,2 proc., a „Party” (Edipresse Polska) - o 17,7 proc. Natomiast „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) zarobił o 1,3 proc. mniej.












